حيوانات خانگي حيوانات خانگي .

حيوانات خانگي

پوشك گربه

پوشك گربه

اگر گربه شما به دليل بيماري ناتوان در كنترل ادرار باشد، پوشك گربه مي‌تواند راه حلي موقتي براي اين مسئله باشد. پوشك گربه به شما اجازه مي‌دهد كه به راحتي از خود داشتن گربه لذت ببريد و به همراه آن بهداشت عمومي بهتري ايجاد كنيد. در واقع، پوشك گربه موجب كاهش ناخوشايندي‌هايي شامل بوي نامطبوع و لكه هاي ادراري بر روي مبلمان مي‌شود.

همچنين، از فوايد ديگر پوشك گربه، كمك در مراقبت و مديريت بيماري‌هاي مانند ديابت، كليه، بيماري هاي شايع جراحي و ترشح ادرار بيش از حد است. با استفاده از پوشك گربه، شما مي‌توانيد اطمينان حاصل كنيد كه ميزان ادرار گربه در كنترل است و مشكلات بهداشتي ناشي از اين ادرار به حداقل مي‌رسد.

انواع پوشك :

پوشك هاي ساده:

سازندگان منطقي بيشتر پوشك هاي ساده را طراحي كردند و فقط داراي يك پارچه اسپانبن فومي هستند كه ماده جامد و يا مايعات را جذب مي كند. پارچه فومي معمولاً با يك بسته بندي گرانيول هاي شامل چسب خودكار فشاري يا چيز ديگري كه به آساني در پوشك قرار مي گيرد شارژ مي شود.

پوشك هاي قابل شستشو:

بسياري از پوشك هاي گربه مقاومت در برابر شستشو ندارند و به عنوان تخليه ماهي يا پوشك مواد مصرفي محسوب مي شوند.براي انواع ديگر پوشك گربه، مي‌توان به پوشك‌هاي بي بو، پوشك‌هاي مهره دار، پوشك‌هاي طولاني، و پوشك‌هاي قابل تجديد اشاره كرد. پوشك‌هاي بي بو، عطر و بوي قوي را كاهش مي‌دهند تا گربه‌ي شما را از ادرار و مدفوعشان دور نگه دارند. پوشك‌هاي مهره دار، با دقت بيشتري طراحي شده‌اند تا به گربه شما كمك كنند تا خيلي راحت‌تر از روي مهره به بالا بلند شوند و به آساني تنظيم شوند.

در پوشك‌هاي طولاني، براي گربه‌هايي كه از محل تخليه‌ معموليشان فضاي بيشتري مي‌خواهند طراحي شده‌اند. پوشك‌هاي قابل تجديد، آخرين محصولات براي سلامتي گربه‌ها هستند. اين پوشك‌ها با استفاده از كيسه‌هاي‌ قابل تجديد مجدداً محكم شده‌اند و مي‌توان به راحتي شستشوي آن‌ها را پس از استفاده انجام داد.

مصرف پوشك‌هاي گربه:

بسته به نوع پوشك، مصرف پوشك‌هاي گربه به شكل كاملاً متفاوتي است. پوشك‌هاي با شستشوي قابل توجهي كه به صورت قابل تجديد طراحي شده‌اند، قابليت استفاده چند باره را دارند، در حالي‌كه پوشك‌هاي ساده به‌صورت يكبار مصرفي هستند و پس از استفاده بايد حتماً با زباله‌هاي عادي دور ريخت‌شوند.

براي مشاوره و اطلاعات خريد گربه به سايت هايپرميو مراجعه كنيد.


برچسب: خريد گربه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۴۹ توسط:پورابوالحسن موضوع: نظرات (0)

گربه استكاتيش فولد

گربه استكاتيش فولد

يكي از گربه هاي فوق الاده زيبا گربه اسكاتيش فولد است .چشماني درشت و صورت دوست داشتني دارد.كلا غير ممكن است محو زيبايش نشويد.

 

تمام گربه‌هاي نژاد اسكاتيش فولد با گوش‌هاي صاف و تاخورده متولد مي‌شوند. گربه‌هايي كه ژن گوش تاخورده را با خود حمل مي‌كنند معمولا بعد از ۲۱ روزگي اين خصوصيت را بروز مي‌دهند و گوش‌هاي آنها از حالت صاف به حالت تا خورده در مي‌آيد. بچه گربه هاي اسكاتيش فولد كه گوش آنها به حالت تا خورده درنيايد، گربه‌هاي اسكاتيش فولد با گوش‌هاي صاف ناميده مي‌شوند كه در ايران تحت عنوان گربه‌هاي اسكاتيش آنفولد معروف هستند.

 

نگهداري از گربه‌هاي نژاد اسكاتيش فولد


1.      به دليل نوع پوشش كوتاه و فشرده نيازبه حداقل رسيدگي هفته اي يك بار را دارند.

2.      كشيدن باعث برداشته شدن موهاي مرده از پوشش خارجي گربه شده و همچنين باعث پخش شدن چربي در سطح پوست مي‌گردد. اسكاتيش فولدهاي مو بلند براي جلوگيري از نمدي شدن و گره خوردن موها نياز به چندين بار برس كشيدن در طول هفته را دارند

3.      حتما اين نژاد بايستي مسواك بزند.

4.      به دليل خميده بودن گوش ها بايستي حتما با گوش پاك كن گپوش هايشان را پاك كرد.

براي اطلاعات بيشتر و خريد گربه اسكاتيش به سايت هايپرميو مراجعه بفرماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۰۰ توسط:پورابوالحسن موضوع: نظرات (0)