حیوانات خانگی حیوانات خانگی .

حیوانات خانگی

پوشک گربه

پوشک گربه

اگر گربه شما به دلیل بیماری ناتوان در کنترل ادرار باشد، پوشک گربه می‌تواند راه حلی موقتی برای این مسئله باشد. پوشک گربه به شما اجازه می‌دهد که به راحتی از خود داشتن گربه لذت ببرید و به همراه آن بهداشت عمومی بهتری ایجاد کنید. در واقع، پوشک گربه موجب کاهش ناخوشایندی‌هایی شامل بوی نامطبوع و لکه های ادراری بر روی مبلمان می‌شود.

همچنین، از فواید دیگر پوشک گربه، کمک در مراقبت و مدیریت بیماری‌های مانند دیابت، کلیه، بیماری های شایع جراحی و ترشح ادرار بیش از حد است. با استفاده از پوشک گربه، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که میزان ادرار گربه در کنترل است و مشکلات بهداشتی ناشی از این ادرار به حداقل می‌رسد.

انواع پوشک :

پوشک های ساده:

سازندگان منطقی بیشتر پوشک های ساده را طراحی کردند و فقط دارای یک پارچه اسپانبن فومی هستند که ماده جامد و یا مایعات را جذب می کند. پارچه فومی معمولاً با یک بسته بندی گرانیول های شامل چسب خودکار فشاری یا چیز دیگری که به آسانی در پوشک قرار می گیرد شارژ می شود.

پوشک های قابل شستشو:

بسیاری از پوشک های گربه مقاومت در برابر شستشو ندارند و به عنوان تخلیه ماهی یا پوشک مواد مصرفی محسوب می شوند.برای انواع دیگر پوشک گربه، می‌توان به پوشک‌های بی بو، پوشک‌های مهره دار، پوشک‌های طولانی، و پوشک‌های قابل تجدید اشاره کرد. پوشک‌های بی بو، عطر و بوی قوی را کاهش می‌دهند تا گربه‌ی شما را از ادرار و مدفوعشان دور نگه دارند. پوشک‌های مهره دار، با دقت بیشتری طراحی شده‌اند تا به گربه شما کمک کنند تا خیلی راحت‌تر از روی مهره به بالا بلند شوند و به آسانی تنظیم شوند.

در پوشک‌های طولانی، برای گربه‌هایی که از محل تخلیه‌ معمولیشان فضای بیشتری می‌خواهند طراحی شده‌اند. پوشک‌های قابل تجدید، آخرین محصولات برای سلامتی گربه‌ها هستند. این پوشک‌ها با استفاده از کیسه‌های‌ قابل تجدید مجدداً محکم شده‌اند و می‌توان به راحتی شستشوی آن‌ها را پس از استفاده انجام داد.

مصرف پوشک‌های گربه:

بسته به نوع پوشک، مصرف پوشک‌های گربه به شکل کاملاً متفاوتی است. پوشک‌های با شستشوی قابل توجهی که به صورت قابل تجدید طراحی شده‌اند، قابلیت استفاده چند باره را دارند، در حالی‌که پوشک‌های ساده به‌صورت یکبار مصرفی هستند و پس از استفاده باید حتماً با زباله‌های عادی دور ریخت‌شوند.

برای مشاوره و اطلاعات خرید گربه به سایت هایپرمیو مراجعه کنید.


برچسب: خرید گربه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۴:۴۹ توسط:پورابوالحسن موضوع: نظرات (0)